Туристический бизнес
logo

orig
Если Вы не нашли готовой работы на сайте, то можно заказать у нас оригинальную работу,
с высоким уровнем антиплагиата. Заказывая у нас, Вы работаете только с автором
без посредников, что намного дешевле. Дипломы и рефераты на заказ.

Обращаться по телефону +380673350174 , E-mail: chudo0524@ukr.net
Если Вы находитесь в Харькове, то можете контактировать с исполнителями непосредственно.

Ошибка
  • JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID: 43
Туристический бизнес

Туристический бизнес (7)

                                               ЗМІСТ

 

ВСТУП..........................................................................................................................3

РОЗДІЛ 1. ІМІДЖ КРАЇНИ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ТУРИСТИЧНУ ГАЛУЗЬ........................................................................................................................5

1.1.Поняття іміджу та його використання в тур організації……………….5

1.2 Сучасний стан іміджу України: недоліки та переваги………………...11

1.3.Теоретичні засади розвитку туристичного іміджу України..................13

РОЗДІЛ 2.  СУЧАСНИЙ ІМІДЖ УКРАЇНИ, ЯК ТУРИСТИЧНОЇ ДЕРЖАВИ..23

2.1. Держава у розвитку туристичного іміджу України…………………..23

2.2. Маркетингова підтримка туристичного іміджу України.....................30

2.3. Конкурентоспроможність туристичної індустрії України...................44

РОЗДІЛ 3.АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ…………………………………………………………………………..50

3.1. Специфіка іміджу туристичної компанії "Пілігрим"………………..50

3.2. Просування іміджу тур фірми "Пілігрим"……………………………51

3.3. Методи вдосконалення туристичного іміджу України……………..58

РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ У ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ…………….68

4.1 Аналіз санітарно-гігієнічних умов праці в приміщенні туристичної фірми……………………………………………………………………………….66

4.2 Техніка безпеки…………………………………………………………76

ВИСНОВКИ...................................................................................................75

СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ...................................................78

ДОДАТКИ
 

 

Четверг, 08 Октябрь 2015 08:52

Туризм в Україні

Автор

Вступ

 

 

В сучасних умовах трансформації економіки України, чимале значення для розвитку туристичної галузі має міжнародний туризм, однак дотепер   Україна посідає дуже скромне місце на світовому туристичному ринку. Дане становище багато в чому пов’язане з прогалинами в системі українського туристичного менеджменту.

Метою даної роботи є розробка практичних підходів до управління туристичною фірмою, аналіз можливостей підвищення ефективності туристичного менеджменту.

Об'єкт дослідження в даній роботі - туристичний менеджмент як особлива сфера управління.

Предмет дослідження - механізм функціонування менеджменту в сучасній туристичній організації.

Мета, об'єкт і предмет даного дослідження обумовили завдання, поставлені в даній роботі:

  • розглянути туристичну фірму як особливий об'єкт управління;
  • проаналізувати систему управління туристичним підприємством на прикладі діяльності туристичної фірми "Меридіан" м. Кировоград;
  • визначити шляхи вдосконалювання системи менеджменту.

Новизна даної роботи полягає в тому, що в ній розглянуті практичні питання управління туристичною фірмою, показані можливості аналізу системи менеджменту, що зложилася в туристичній фірмі, розглянуті практичні механізми підвищення ефективності туристичного менеджменту.

Четверг, 08 Октябрь 2015 08:36

Турфірма Диплом

Автор

ЗМІСТ

Вступ………………………………………………………………………………7

1 Туристична фірма і основні особливості туризму як об’екта управління………………………………………………………………………9

1.1 Специфіка менеджменту в туристичній індустрії, його цілі і завдання........................................................................................................9

1.2 Функціональні аспекти управління підприєствами туристичної    індустрії........................................................................................................12

1.3 Шляхи підвищення ефективності управління підприємствами туристичної індустрії..................................................................................24

2 Аналіз системи управління туристичним підприємством на прикладі діяльності туристичної фірми «Ірини Біляєвої» м. Харків.............................29

2.1 Загальна характеристика діяльності туристичної фірми «Ірини Біляєвої» м. Харків......................................................................................29

2.2 Аналіз організаційної структури управління, мотивації персоналу в туристичній фірмі «Ірини Біляєвої» м. Харків.........................................38

2.3 Аналіз функціональних аспектів управління туристичною фірмою «Ірини Біляєвої» м. Харків.........................................................................49

3  Шляхи вдосконалення системи менеджменту туристичної фірми «Ірини Біляєвої» м. Харків...........................................................................................56

3.1 Розробка оптимальної організаційної структури управління туристичною фірмою «Ірини Біляєвої» м. Харків...................................56

3.2 Напрямки удосконалення системи управління персоналом у туристичной фірмі «Ірини Біляєвої» м. Харків........................................58

Висновки................................................................................................................61

Перелік посилань...................................................................................................65

Додаток 

Четверг, 08 Октябрь 2015 08:34

Турфірма Диплом

Автор

ЗМІСТ

Вступ………………………………………………………………………………7

1 Туристична фірма і основні особливості туризму як об’екта управління………………………………………………………………………9

1.1 Специфіка менеджменту в туристичній індустрії, його цілі і завдання........................................................................................................9

1.2 Функціональні аспекти управління підприєствами туристичної    індустрії........................................................................................................12

1.3 Шляхи підвищення ефективності управління підприємствами туристичної індустрії..................................................................................24

2 Аналіз системи управління туристичним підприємством на прикладі діяльності туристичної фірми «Ірини Біляєвої» м. Харків.............................29

2.1 Загальна характеристика діяльності туристичної фірми «Ірини Біляєвої» м. Харків......................................................................................29

2.2 Аналіз організаційної структури управління, мотивації персоналу в туристичній фірмі «Ірини Біляєвої» м. Харків.........................................38

2.3 Аналіз функціональних аспектів управління туристичною фірмою «Ірини Біляєвої» м. Харків.........................................................................49

3  Шляхи вдосконалення системи менеджменту туристичної фірми «Ірини Біляєвої» м. Харків...........................................................................................56

3.1 Розробка оптимальної організаційної структури управління туристичною фірмою «Ірини Біляєвої» м. Харків...................................56

3.2 Напрямки удосконалення системи управління персоналом у туристичной фірмі «Ірини Біляєвої» м. Харків........................................58

Висновки................................................................................................................61

Перелік посилань...................................................................................................65

Додаток 

Ошибки позиционирования туристической фирмы

Позиционирование - это важный ориентир для маркетинговых действий. От того, как турфирма позиционируется на рынке, во многом зависит и ее рыночный успех. В теории стратегического маркетинга позиционирование рассматривается как главная маркетинговая стратегия фирмы. Однако, несмотря на важность этого вопроса, в практике туристических фирм чаще встречается "стихийное" позиционирование турфирмы или ее турпродуктов - по принципу "как получится".

Если фирма занимается производством и продажей услуг, то есть, в том случае, когда качество "неосязаемого товара", как, например, тура, можно определить только после его потребления, позиционирование фирмы облегчает покупателям выбор производителя услуг, а производителю позволяет отличиться от конкурентов.

Позиционирование - это представление о товаре или фирме (соответственно речь идет о позиционировании товара или позиционировании самой фирмы), которое имеется в умах ее покупателей относительно товаров/фирм ее конкурентов. В туристической отрасли особое значение имеет также позиционирование места - позиционирование страны, региона в сознании ее покупателей. Например, сегодня Россия, по мнению большинства иностранцев, страна опасная для туристов.

Наиболее частая ошибка менеджмента турфирмы - отсутствие систематической работы по позиционированию фирмы и/или ее турпродуктов.

Четверг, 08 Октябрь 2015 06:36

АНАЛІЗ ТУРПІДПРИЄМСТВА «7 МОРЕЙ тур»

Автор

1. Загальна характеристика підприємства

  Туристична фірма «7 МОРЕЙ тур» була заснована 06 липня 2007 року. За організаційно - правовою формою фірма є ПП (приватним підприємством).

  Фірмове найменування підприємства: ФОП Слюсаренко І.В. турагентство «7 МОРЕЙ тур», яке діє на підставі Ліцензії АВ № 349106 від 06.07.07 р. про право ведення туристичної діяльності, видана Державною службою туризму і курортів.

  З 2007 року фірма внесена до Єдиного реєстру турагентств і має реєстровий номер 3198.

  Агентство розташоване за адресою: Україна, 61002, м. Харків, вул. Сумська, 19, оф.1 телефон / факс (8057) 706-04-05, тел. 764-05-04

  Агентство знаходиться в самому центрі міста, має зручний під'їзд і місце для паркування автомобілів клієнтів. Підприємство орендує приміщення під офіс в будівлі старовинної споруди. Перед вхідними дверима висить стенд пропонованих маршрутів фірми: чорноморське узбережжя, Туреччина, автобусні тури по Європі. У приміщенні є місця для відпочинку відвідувачів, надаються різні брошури, проспекти і фотографії пропонованих турів. За бажанням клієнта можливий відео-показ маршруту або готеля. 

Вторник, 06 Октябрь 2015 12:50

ТУРИСТИЧНІ РЕСУРСИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Автор

ЗМІСТ

 

Вступ.......................................................................................................................3

1. Характеристика кліматичних ресурсів Київської області.............................4

2. Гідрологічні ресурси  Київщини......................................................................4

3. Геоморфологічні ресурси Київської області...................................................5

4.Біологічні ресурси...............................................................................................6

5. Курортні ресурси...............................................................................................6

6. Об’єкти природно-заповідного фонду.............................................................8

7.Архітектурног-містобудівні ресурси...............................................................10

8. Біогоафо-соціальні ресурси...............................................................................9

9. Етнографічні ресурси.......................................................................................11

10. Музеї, театри, галереї.....................................................................................12

11. Інфраструктурні ресурси Київщини.............................................................15

Висновки................................................................................................................17

Література..............................................................................................................18


РЕКЛАМА

АБУТУРІЄНТам 2015 РОКУ!

ВПЕРШЕ У ХАРКОВІ!

Київська Академія праці, соціальних відносин і,

проводить набір до своєї філії,

створеної на базі ПВНЗ «Харківський соціально-економічний інститут»,

для здобуття вищої освіти

за освітньо-кваліфікаційними рівнями

«Бакалавр», «Спеціаліст», «Магістр»

на денну та заочну форми навчання.

УВАГА!

диплом спеціаліста за іншою спеціальністю – «соціологія» ТА «Економіка підприємства» - всього за 1 рік

Членам профспілок

надається знижка від 10 до 20% 730-05-42

Рейтинг@Mail.ru