Экономика менеджмент маркетинг
logo

orig
Если Вы не нашли готовой работы на сайте, то можно заказать у нас оригинальную работу,
с высоким уровнем антиплагиата. Заказывая у нас, Вы работаете только с автором
без посредников, что намного дешевле. Дипломы и рефераты на заказ.

Обращаться по телефону +380673350174 , E-mail: chudo0524@ukr.net
Если Вы находитесь в Харькове, то можете контактировать с исполнителями непосредственно.

Ошибка
  • JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID: 43

Экономика менеджмент маркетинг

ЗМІСТ

 

1.Загальна характеристика системи органів виконавчої влади в Україні.........3

2.Правовий статус органів управління промисловістю...................................15

Література..............................................................................................................19

 

Скачать вложения:

СОДЕРЖАНИЕ

 

 

Введение………………………………………………………………………….3

1.Понятие управленческой деятельности. Принципы управления…………..4

2. Структура и функции управленческой деятельности. Методы управления….6

3. Основные требования к руководителю……………………………………..20

4. Понятие об управленческом потенциале……………………………………27

Выводы…………………………………………………………………………...31

Литература……………………………………………………………………….33

 

 

 

План

 

Вступ........................................................................................................................3

I. Особливості бізнесу “Мийка машин”................................................................5

1.1.Мийки машин, як особливої послуги..............................................................5

1.2.Диверсифікація ринку  послуг “мийка машин”..............................................8

1.3.Технічні напрямки вдосконалення послуги..................................................10

II  Структура керівництва  фірмою “CLIN“........................................................13

2.1 Цілі та місія фірми...........................................................................................13

2.2  Розподіл функцій управління персоналом...................................................19

2.3. SWOT - аналіз фірми “CLIN“........................................................................22

2.4  Аналіз рентабельності підприємства.

III  Аналіз рентабельності підприємства...........................................................26

3.1 Фінансовий стан підприємства.....................................................................26

3.2  Розрахунок мультиплікатора Кейнса..........................................................29

3.3 Визначення показників гнучкості виробничої структури..........................32

Висновки.......................................................................................................... ....35

Література..............................................................................................................37

ЗМІСТ

 

 

ВСТУП............................................................................................................................3

1.Склад системи управління, персоналом...................................................................5

2.Стиль управління персоналом у сучасній організації.............................................7

3. Методи оцінки працівників у сучасній організації................................................9

4. Соціально-біографічний аналіз як метод оцінки працівника...............................16

ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………..19

ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………………20

Скачать вложения:

                                                   ПЛАН

 

ВВЕДЕНИЕ…………………………………………………………………….3

I. Анализ экономического окружения… ООО  “ Сервис Альфа плюс”.

1.1 Анализ внешней среды ООО  “ Сервис Альфа плюс”..............................6 

1.2. Анализ внутренней среды ООО  “ Сервис Альфа плюс”.......................10

1.3.  Анализ сильных и слабых сторон  ООО  “ Сервис Альфа плюс”

II  Анализ экономических показателей ООО  “ Сервис Альфа плюс”.........13

2.1 Состав и динамика стоимости основных средств ООО “ Сервис Альфа плюс”..................................................................................................................15    

2.2 Показатели финансовой стабильности ООО  “ Сервис Альфа плюс”.................................................................................................................19 

2.3 Показатели оборотности оборотных активов ООО  “ Сервис Альфа плюс”…………………………………………………………………………..24

2.4 . Анализ платежеспособности ООО  “ Сервис Альфа плюс”..................27    2.5.Уровень и динамика финансовых результатов ООО  “ Сервіс Альфа плюс”..................................................................................................................31

III.  Анализ  управленческих показателей  ООО  “ Сервис Альфа плюс”

3.1  Распределение функций управления персоналом…………………………………………………………………….33

3.2  Расчет мультипликатора Кейнса…………………………………………35

3.3 Определение показателей гибкости производственной структуры…………………………………………………………………..38

3.5 . Анализ рекламной деятельности турфирмы ООО  “ Сервис Альфа плюс”………………………………………………………………………… 40

Выводы……………………………………………………………………….44.

Литература…………………………………………………………………….46

 

Скачать вложения:

ПЛАН

 

Вступ.........................................................................................................................3

1. Сутність і функції фінансів................................................................................5

2. Сучасний фінансовий стан України................................................................11

2.1. Фінансові органи України призначення та функції....................................11

2.2. Роль фінансової системи і фінансових органів у підвищенні ефективності у господарчої структури та підприємствах.........................................................16

2.3. Фінансування, планування прогнозування та показники фінансового стану в Україні......................................................................................................26

3. Перспективні заходи по стабілізації фінансового стану України................31

Висновки................................................................................................................36

Література..............................................................................................................38

Словник термінів...................................................................................................40

К ВОПРОСУ О ЗАРАБОТНОЙ ПЛАТЕ НА ПРЕДПРИЯТИИ.

 

Общий уровень заработной платы в стране зависит от степени развития производительных сил общества: технологии, производительности, организации труда и т. п.  Сравнение среднего уровня ставок заработной платы и США, и Западной Европе подтверждает данную закономерность.     

Анализ литературы свидетельствует, что в период перехода к рынку и развития рыночных отношений теоретические аспекты формирования заработной платы и вопросы ее реформирования нашли отражение в трудах следующих авторов: Е. Г. Антосенкова, Ю. П. Кокина, Н.Ведерниковой, А. Д. Выварец, Г. X.Гендлера, А. Г.Жукова,

А. Лубкова, А. Никифорова, Т. О. Разумовой, А. И. Рофе, С.Ю.Рощина. Исследованиями в сфере оплаты труда за рубежом среди отечественных экономистов занимались Т. Матрусова, В. Д. Мостова, С. М. Никитин, С. С. Сатубалдин, М. П. Степанова, А. А. Хандруев. Вопросы заработной платы и стимулирования труда в современных экономических условиях рассмотрены в работах Н. Н. Абакумовой, В. В. Адамчука, Н. А. Волгина, Б. М. Генкина, С. Губанова,А. Л. Жукова,  и др. Мотивационные аспекты оплаты труда и стимулирующее значение ее элементов исследованы в работах О. С. Виханского, А. И. Наумова

План

Вступ.........................................................................................................................3 

1.Суспільний розподіл праці та його зміст...........................................................4

2.Спеціалізація та кооперація праці......................................................................9

Висновки................................................................................................................15

Література..............................................................................................................16

        

Скачать вложения:

                                                      ПЛАН

 

Вступ.........................................................................................................................3

1. Сутність і функції фінансів................................................................................5

2. Сучасний фінансовий стан України................................................................11

2.1. Фінансові органи України призначення та функції....................................11

2.2. Роль фінансової системи і фінансових органів у підвищенні ефективності у господарчої структури та підприємствах.........................................................16

2.3. Фінансування, планування прогнозування та показники фінансового стану в Україні......................................................................................................26

3. Перспективні заходи по стабілізації фінансового стану України................31

Висновки................................................................................................................36

Література..............................................................................................................38

Словник термінів...................................................................................................40

                                                           ПЛАН

Вступ……………………………………………………………………….............3

1. Поняття попиту, закон попиту...........................................................................4

2.Еластичність попиту. Крива попиту...................................................................4

3. Поняття пропозиція. Закон пропозиції.............................................................8

4. Еластичність пропозиції....................................................................................9

5.Вплив ринку на попит та пропозицію..............................................................11

6. Залежність попиту від типа ринку...................................................................16

Висновки…………………………………………………………………............19

Література………………………………………..................................................21


Понедельник, 12 Октябрь 2015 17:50

Риторика

Автор

СОДЕРЖАНИЕ

 

Вопрос 1. Внешний вид оратора: поза, жесты, мимика,                                  3

голос, манеры.

(Тема № 4. Лексико-этические, организационные и

артистические аспекты риторики

Вопрос № 2. Полемика и ее структура                                                               5

(Тема № 3 Социально-психологические аспекты риторики)

Литература                                                                                                            7


 1. Основні операції над поняттями: узагальнення, обмеження, визначення та поділ понять.

Визначення понять це логічна операція, за допомогою якої розкривається зміст поняття. Наприклад, «Золото - метал», «Осел - це тварина», «Конституція - це закон».

Зміст будь–якого  поняття становлять загальні й істотні ознаки предметів дійсності, то визначення поняття є разом з тим розкриттям сутності відповідного предмета.

У цьому випадку це визначення такого феномена громадського життя, як конституція. А оскільки поняття неодмінно виражається словом, то визначення поняття є разом з тим розкриттям змісту слова. У нашому випадку - це слово «конституція». Від визначень у вузькому, власному, змісті слова варто відрізняти визначення в широкому змісті. 

РЕКЛАМА

ЛУГАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ
АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
(розташований у Харкові)
Запрошує отримати вищу освіту
Очна та заочна форма
За спеціальністю
Харчові технології
Екологія
На базі диплома молодшого
спеціаліста скорочений курс освіти 2 роки
Приймальна комісія:
м. Харків, вул. Алчевських, 44 каб.101
+380506210230
+380958036099
+380973972318

ЛУГАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Рейтинг@Mail.ru