Экономика менеджмент маркетинг
logo

orig
Если Вы не нашли готовой работы на сайте, то можно заказать у нас оригинальную работу,
с высоким уровнем антиплагиата. Заказывая у нас, Вы работаете только с автором
без посредников, что намного дешевле. Дипломы и рефераты на заказ.

Обращаться по телефону +380673350174 , E-mail: chudo0524@ukr.net
Если Вы находитесь в Харькове, то можете контактировать с исполнителями непосредственно.

Ошибка
  • JUser: :_load: Не удалось загрузить пользователя с ID: 43

Экономика менеджмент маркетинг

Скачать вложения:

Зміст

Вступ.............……………………………………………………………………2

1.Предмет  економічної теорії............................................................................5

2. Метод економічної теорії...............................................................................7

3.Сучасні напрямки й школи економічної теорії...........................................12

Висновки............................................................................................................15

Література..........................................................................................................16

ЗМІСТ

Вступ.........................................................................................................................4

1.Сутність ринку і його функції.............................................................................6

2.Ринкова організація господарства як економічна

система ..................................................................................................................10

3.Основні форми торгівельного обігу.................................................................16

4. Характеристика форм обігу.

Висновки................................................................................................................30

Література..............................................................................................................

ЗМІСТ

Вступ.........................................................................................................................4

1.Сутність ринку і його функції.............................................................................6

2.Ринкова організація господарства як економічна

система ..................................................................................................................10

3.Основні форми торгівельного обігу.................................................................16

4. Характеристика форм обігу.

Висновки................................................................................................................30

Література..............................................................................................................

Скачать вложения:

                                            ПЛАН

 

Вступ……………………………………………………………………………….3

РОЗДІЛ 1. КАСОВІ ОПЕРАЦІЙ…...…………………………………………….4

1.1. Правові засади касових операцій……………………………………………4

1.2. Алгоритм виконання касових операцій…………………………………….6

РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КАСІРА…………………………………12

2.1.Забезпечення касової діяльності банку…………………………………….12

2.2. Характеристики касових машин та порядок їх застосування…………....14

2.3. Зміст касового чеку…………………………………………………………19

2.4. Правила касового обслуговування клієнтів……………………………….20

2.5. Режим касового обслуговування…………………………………………...23

РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА РОБОТА…………………………………………….26

3.1. Перелік документів при використанні касових операцій………………...26

Висновки…………………………………………………………………………40

Література………………………………………

Наша служба таксі невелике транспортне підприємства міста Харків яке працює в режимі таксі як із власним рухомим складом так і з висококваліфікованим штатом який його обслуговує.

З огляду на всі вимоги сьогоднішнього дня в тому числі й вимоги законодавства до транспортних підприємств, ми виконуємо всі вимоги по безпеці  діяльності, що істотно підвищує якість надаваних послуг.

У нашім парку на сьогоднішній день 50 автомобілів. Підприємство працює на ринку послуг відповідно до ліцензії серія, на машини оформлені ліцензійні картки й всі необхідні документи, згідно вимог закону України «Про транспорт»

Всі автомобілі таксі застраховані згідно обов'язкового страхування власників транспорту. Наші пасажири застраховані теж, так, як цей вид страхування поширюється у випадку ліцензійного таксі й на пасажирів таксі. Марки машин, які використовуються службою - Шкода Фабія.

 

  ЗМІСТ

 

Розділ 1. Теоритичні та методичні аспекти оцінки  ефективності маркетингової діяльності підприємства.

1.1.Маркетингова діяльність підприємства: сутність, складові.

1.2. Методичні підходи до оцінки маркетингового потенціалу підприємства

1.3.Чинники підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства

Розділ 2   Аналіз діяльності  ДП «Завод ім. Малишева» та оцінка її

результативності.

2.1 .Характеристика ДП «Завод ім. Малишева»

2.2 Опис технічного процесу

2.3 Оцінка конкурентного середовища завода

2.4 Аналіз виробництва та реалізації продукції (у тому числі оцінка КСП)

2.5 Аналіз ресурсного забезпечення

2.6 Аналіз витрат та фінансових результатів

Розділ 3. Розробка заходів щодо підвищення результативності діяльності ТІ  ДП "Завод ім. Малишева"

3.1 Дослідження ринків збуту продукції та прогноз продажів

3.2 Вдосконалення технічного процесу

3.3 Планування основних техніко-економічних показників діяльності підприємства

3.4 Планування продажів продукції

3.5 Планування витрат та фінансових результатів

3.6 Охорона праці та техники безпеки

3.7 Оцінка ефективності розроблених рекомендацій

Висновки до розділу 3

Висновки

Список використаної літератури

 

СТРАТЕГІЯ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ Й ПРОБЛЕМИ ЗАКОНОДАВЧОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ИНВЕСТИЦИОННО-ИННОВАЦИОННОЙ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ УКРАЇНИ

 

.1. Основні принципи інноваційної політики України

Вивчення основних концепцій конкуренції й світового досвіду господарювання дозволяє зробити наступні висновки.

Розвиток міжнародної конкуренції привело до створення нових теорій формування конкурентних переваг, у рамках яких досягнення міжнародних переваг, розвиток конкурентноздатності ґрунтується на детермінантах національного "золотого перетину" і функціонує у формі широких конкурентних кластерів галузей національної економіки. Світовий досвід використання цього способу розвитку показує, що він може бути використаний і в нас.

Інноваційний кластер, будучи найбільш ефективною формою досягнення високого рівня конкурентноздатності, являє собою об'єднання різних організацій (промислових компаній, дослідницьких центрів, органів державного керування, громадських організацій і т.д.), що дозволяє використати переваги двох способів координації економічної системи - внутріфірмової ієрархії й ринкового механізму, що дає можливість більш швидко й ефективно розподіляти нові знання, наукові відкриття й винаходи. 

Понедельник, 05 Октябрь 2015 06:05

Античний жіночий пандемоніум

Автор

Жіночій аспект дослідження античного панденіума  не є тільки питанням релігієзнавства. Це також питання онтології  й гносеології, пов'язаних у  філософії за допомогою основного питання світогляду. У цьому випадку гносеологія питання  "онтологічна", а онтологія "гносеологічна”.

           Етимологічно  слово  взяте з  поеми  Мільтона «Загублений Рай», означає  збори злих духів. (англ. Pandæmonium). [Мільтон Джон Потерянный рай. Поэзия: прочее. Художественная литература. 1982 ]. Пандемоніум (гречок. παν — «всі» і гречок. δαιμόνιον — «бог», «дух», «демон»), до синонімів даного поняття відносять - паноптіку, паноптшкон, шабаш і навіть бордель. Цікаво що у деяких джерелах - це прозвання Афродіти (Венери), покровительки повій.   Щоб проаналізувати  античний Пантеон,  з точки зору  онтології і її  гендерного аспекту  необхідно, насамперед зупинитися на положенні жінки у античному світі. 

Страница 6 из 6

РЕКЛАМА

АБУТУРІЄНТам 2015 РОКУ!

ВПЕРШЕ У ХАРКОВІ!

Київська Академія праці, соціальних відносин і,

проводить набір до своєї філії,

створеної на базі ПВНЗ «Харківський соціально-економічний інститут»,

для здобуття вищої освіти

за освітньо-кваліфікаційними рівнями

«Бакалавр», «Спеціаліст», «Магістр»

на денну та заочну форми навчання.

УВАГА!

диплом спеціаліста за іншою спеціальністю – «соціологія» ТА «Економіка підприємства» - всього за 1 рік

Членам профспілок

надається знижка від 10 до 20% 730-05-42

Рейтинг@Mail.ru